گاز

زمان : دیشب
مکان : حمام
مکالمه من و آهو درحالیکه نقش شادی و نازی ( اسامی پیشنهادی آهو ) را بازی میکردیم.
شادی ( آهو ): سلام نازی جون . خیلی کار خوبی کردین تشریف آوردین .
نازی ( من ) : ممنون . ببخشید مزاحمتون شدم .
شادی ( آهو ): شوهرتون حالشون چطوره ؟ ( حتما" منتظر بود که بعدش من هم حال شوهر اونو بپرسم .)
نازی ( من ) :ممنون سلام رسوندن خدمتتون .
شادی ( آهو ): راستی شما گاز دارین ؟
نازی ( من ) : نه . گاز خونه ما قطع شده ، شما چطور ؟
شادی ( آهو ): نه مال ما قطع نیست . آخه سیمهای خونه ما تیکه تیکه شده بود ولی درستشون کردیم . حالا دیگه گازمون قطع نمیشه .*

* احتمالا" گاز خونه اونها از طریق سیم منتقل میشه .

نظرات 1 + ارسال نظر
ناشناس چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:32 ب.ظ

ناز بشه این آهو کوچولوی موش موشک .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد