روز جهانی عروسک و نی نی

1 - دیروز روز جهانی عروسک بود . البته توی تقویم ما که مناسبتهای اینچنینی نوشته نمی شه ولی توی مهد آهو از قبل روی تابلوی لیست برنامه های ماه اردیبهشت اعلام شده بود و توضیح داده شده بود که توی این روز هر بچه ای هرچندتا که دلش بخواد می تونه از عروسکهاش بیاره و به دوستاش معرفی کنه . عصر هم که رفتم دنبال آهو دیدم که یک نمایشگاه کوچولو از عروسکهای دست ساز بچه ها توی حیاط مهد درست کردند . بچه های هر کلاس یک نوع عروسک درست کرده بودند که روی هرکدوم از اونها اسم سازنده اش نوشته شده بود و پدر و مادرها با اشتیاق دنبال ساخته دست بچه های خودشون می گشتند و اونها رو برمی داشتند . این عروسکها از ساده ترین مواد مثل : قوطی کبریت ، دستمال کاغذی ، لیوانهای یکبار مصرف ، پاکتهای کاغذی ، تشتک نوشابه ، توپهای پلاستیکی ، مقوا ، کاموا و وسایلی از این دست ساخته شده بود .

2- دیشب سر شام یکدفعه متوجه شدم که بابایی محو آهو شده و آهسته به من گفت :" تو چطور دلت میاد که بگی یک بچه دیگه بیاریم ؟ این همه عشق ماست . من که هیچوقت نمی تونم هیچ بچه دیگه ای رو اینجوری دوست داشته باشم . هرگز . " بعد هم آهو رو بغل کرد و چشماش پر از اشک شد . توی دلم خدا رو شکر کردم به خاطر این محبتی که تو دل این پدر نسبت به دخترش گذاشته و از صمیم قلب ازش خواستم که به این محبت عمق و وسعت بده تا توی سنین نوجوانی و جوانی هم که یک دختر نیاز زیادی به دوستی و همراهی پدرش داره همینقدر به هم نزدیک باشند و از مصاحبت با هم لذت ببرند .     

نظرات 7 + ارسال نظر
امیرگیلمور دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:19 ب.ظ http://www.amirgilmour.tk

سلام وبلاک خیلی با احساسه موفق باشید

مامان خوشبخت دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:00 ب.ظ http://www.golhayema.persianblog.com/

من هم دارم برای اولین بار خاله میشم میدونم چقدر ذوق داری ! ما هم قبل از رز فکر میکردیم هیچ وقت نتونیم بچه دیگه ای رو به اندازه یاسمن دوست داشته باشیم ولی باور کن هرکدوم یکجورن انگار یک حساب جدید بازمیشه اینطور نیست که از مال اولی کم بشه.

نرگس سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:55 ق.ظ http://amsamadi.persainblog.com

سلام ممنون که به ما سر زدید ولی به فکر یک نی نی برای اهو باشید بابایی امیر مهدی هم یکی یدونه است ولی همیشه می گه کاش یه خواهر یا برادر داشتم

مامانی سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:38 ق.ظ http://ahookoochooloo.persianblog.com

سلام خانوم گل / من که تو پست قبلی کامنت گذاشته بودم این دفعه زود آپ کردی اگه می دونستم زودتر میومدم مطمئن باش همیشه مشتاق خوندن خاطرات قشنگ آهو جون و نوشته های قشنگت هستم / این روز جهانی عروسک خیلی ایده جالبیه تا حالا نشنیده بودم خیلی باید چیز قشنگی باشه .از طرف من آهوی ناز رو ببوس .

مانیا سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.mania10.persianblog.com

من شنیده بودم یه همچین روزی هست ولی تاریخشو نمی دوستم. خیلیم دلم می خواست بفهمم که بالاخره هم متوجه شدم. مرسی
آنا جان نگفتی آهو کوچولو چی درست کرده که؟!!!

می گل وگل چه سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.khaharaneh.blogfa.com

ای کاش به ما زودتر می گفتید! حتما به ضرر مامی جون می شد چون باید دو تا عروسک جدید می خرید!!!

مامان مریم چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:44 ب.ظ http://alirezaakhatibi.blogspot.com/

من که میگم نگران هر چیز دیگه ایش میتونی باشی الا عشق و محبتش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد