آریا

1 - دختر گلم بزرگ شدی خانوم شدی . همیشه نگران بودم که با توجه به اینکه نی نی خاله تا چند وقت دیگه به دنیا میاد ، آیا تو با یک بچه کوچکتر کنار خواهی آمد ؟ تویی که تنها بچه فامیل بودی و مرکز توجه همه ما ، فکر می کردم که با یک بچه دیگه حتما" حسودی خواهی کرد . ولی در کمال ناباوری ، توی سفر کوتاهمون دیدم که با آریا کوچولوی 9 ماهه که همسفرمون بود و خیلی هم بامزه و دوست داشتنی و مورد توجه ، چقدر رفتار خوب و محبت آمیزی داشتی . سرگرمش می کردی ، بهش غذا می دادی و با حرکات بامزه ای که انجام می دادی ، می خندوندیش و خیلی هم مراقب بودی که با خطری مواجه نشه . وقتی که بابا و مامانش براش شعر می خوندن و می رقصوندنش و توجه همه به اون جلب می شد ،  توی نگاهت حس می کردم که شاید ته دلت یک ذره حسادت که ، درخواست توجه به این میزان دیده می شد ، ولی به روی خودت نمی آوردی . البته همه تورو هم خیلی دوست دارند و به تو هم توجه و محبت زیادی می شد و من و بابایی هم سعی می کردیم نگذاریم که تو توی حاشیه قرار بگیری . دخترم بهت افتخار می کنم که اینقدر رفتار پسندیده و مؤدبانه ای داشتی . عزیز دلم برات گفتم که وقتی تو هم نی نی بودی من چقدر برات شعر می گفتم و می خوندم . وقتی که بچگیهاتو برات مرور کردم ، فکر می کنم که ته دلت آروم شد ، اینو از لبخند رضایت آمیزی که تو صورتت اومد حس کردم . عزیز دلم تو برای من و بابایی عزیزترینی . هر پدر ومادری یکجوری محبت خودشو به فرزندش نشون می ده و هر سنی ابراز عشق رو به شکل خاصی اقتضا می کنه . من خدا رو به خاطر داشتن تو سپاسگزارم .

2- برای دوستانی که درمورد سن آهو پرسیده بودند باید بگم که آهو متولد 20 آذر 1378 است یعنی تا دو روز دیگه 5سال و 5 ماهش تموم می شه .

3 –  توجه توجه ! آهوی ناز من برای اولین بار در روز چهار شنبه 18/2/84 خودش به تنهایی به حمام رفت . 

4 – به نوشی عزیز هم بابت چاپ کتابش تبریک می گم .   

نظرات 9 + ارسال نظر
مانیا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:21 ب.ظ

آنا جان این رفتار پسندیده ی آهو مطمونا به خاطر تربیت صحیح پدر و مادر خوبش بوده

مداد آبی یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:57 ب.ظ http://bekr.blogfa.com

دختر ناز شما بزرگ تر از آن است که دچار توهم شود.اما دقت کنید که مشکلی که در خانواده های تک فرزند می افتد برای دختر گل شما نیفتد.من در چشمان آهو معصومیت و بی آلایشی دیدم.اما رفاه خواسته هم دیدم.در مقابل بعضی خواسته هایش کمی مقاومت کنید.راستی حمام آهو هم مبارکش.
بازم بنویسید که من هم آمده ام به جمع خوانندگان وبلاگ شما.

مداد آبی عزیز ممنون از اینکه به من سرزدی . من نمیدونم منظورت از توهم چیه ؟ آهو الآن فقط ۵سال و نیمشه و خیلی طبیعیه که بخواد حسادت کنه که البته نمی کنه . و دیگه از اینکه گفتی در چشمانش رفاه خواسته می بینی من متوجه منظورت نشدم . ولی درمورد خواسته هاش باید بگم که سعی ما همیشه این بوده که خواسته های معقول و منطقیشو در حد توانمون برآورده کنیم گرچه خودش هم معمولا خواسته غیر منطقیی نداره .

مادر سپید یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:00 ب.ظ

ووووووووووووووووووووووای دختر آذر ؟ آهو رو من درک میکنم ولی هیشکی دیگه درکش نمیکنه ! منم آذر هستم خیلی بده آدم هر چی میگه از روی خیرخواهیه ها ولی یه جور دیگه برداشت میکنند .راستی اون خیلی استقلال طلبه راحتش بزار . آهو مامانت اذیتت کرد من اینجا حامی تو ام ها به من بگو ... راستی درباره حسادت من خودمو پیر کردم کشتم زنده کردم اینقدر با حسن قبل از تولد حسین خاله بازی کردم آخرش هم ته مونده حسادتی مونده خیلی کمه ولی بازم گاهی دردسرای کوچولو بار میاره . دخترا با بچه کوچولوها بهتر تا میکنن. ببوسش خانوم من رو .

مامانه فاطمه یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:20 ب.ظ http://aaftaab.blogsky.com

به به. چه دختر ناز و ترگل ورگلی. به قیافشم می یاد که خیلی مهربون باشه. خدا براتون نگهش داره.

مامان مریم دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:32 ق.ظ

خانوم شده دیگه آنا جون

یک مامان دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.khaharaneh.blogfa.com

شیرین تر از این افتخاری نیست . چون می دونی که داری نتیجه ی زحماتت رو می گیری.

شادی دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:55 ب.ظ http://shadshad.persianblog.com

MA DAR GROOHE VALEDEINE IRANE MONTAZERE SHOMA HASTIM
IRANIANPARENTS.PERSIANBLOG.COM

مامانی سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:15 ق.ظ http://ahookoochooloo.persianblog.com

ماشالله به این دختر ناز .خب با داشتن مامان و بابای خوبی مثل شما معلومه که آهوی نازنین هم باید چنین رفتاری داشته باشه . حمومش هم مبارکش .حالا حتما خیلی هم کیف کرده .از طرف من ببوسش .

نوشی دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:00 ق.ظ http://nooshi.ir

از لطف شما بینهایت ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد